Marketing Manager

Dodaj do ulubionych

Pełny etat

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 29.04.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Nie czekaj!

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Marketing Manager

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1185054/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

MARKETING MANAGER - branża Hospitality
Dla naszego klienta, znanej sieci hoteli resortowych, poszukujemy kandydatek_kandydatów na stanowisko Marketing Manager.
Zakres obowiązków: 
  • Zarządzanie działem marketingu Grupy Hoteli
  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
  • Zarządzanie realizacją zadań członków zespołu w ramach planu marketingowego i postawionych celów
  • Tworzenie i zarządzanie komunikacją w kanale e-commerce
  • Tworzenie contentu do materiałów marketingowych
  • Tworzenie i wdrażanie działań promocyjnych
  • Tworzenie programów lojalnościowych B2C - dla klientów indywidualnych
  • Monitorowanie wyników marketingowych, analiza danych i raportowanie bezpośrednio do Zarządu spółki
  • Wsparcie działu sprzedaży w realizacji akcji promocyjnych MICE
  • Tworzenie newslettera oraz mailingu B2C
  • Budowanie i rozwijanie wizerunku marki
  • Analiza rynku i konkurencji, analizowanie zachodzących zmian oraz ich wpływu na funkcjonowanie Hotelu i możliwość sprzedaży usług
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi takimi jak agencje reklamowe, media.

  • Rozwój Digital/SM marketingu
  • Odpowiedzialność za działania public relations

Oczekiwania związane z tą rolą:
  • Doświadczenie w zarządzaniu marketingiem, najchętniej z branży Hospitality lub Retail
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i koordynacji działań marketingowych
  • Doświadczenie w wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych, digital marketingu oraz kanału social mediów w komunikacji z konsumentem
  • Doświadczenie w prowadzeniu e-commerce
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami (reklamowe, media, PR)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym




Firma oferuje:
  • Możliwość kreowania i wdrażania strategii marketingowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w dynamicznej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę lub kontrakt B2B





Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Najnowsze publikacje

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...

Katowice na podium z potencjałem biznesowym - wyniki...

59% badanych pracowników z Katowic stwierdza, że ich firma w ciągu 3 najbliższych lat będzie inwestowała w rozwój kapitału ludzkiego wynika z raportu BEAS. Z miejsca kojarzącego się z ciężkim...

Wrocław kluczowym graczem na mapie europejskich inwestycji...

Wrocław, uznawany za jedną z najbardziej dynamicznych lokalizacji inwestycyjnych w Europie Środkowej, kontynuuje swoją imponującą trajektorię wzrostu. Według najnowszego badania BEAS, miasto zajęło drugie miejsce...

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

Polacy chcą łamania tabu: ponad połowa popiera jawność...

W polskich przedsiębiorstwach transparentność płac staje się silną potrzebą. 54 proc. zatrudnionych opowiada się za ujawnieniem widełek płacowych dla poszczególnych stanowisk w ich firmach. Także odsetek pracowników preferujących...

Gdzie najlepiej zarobisz w polsce w 2024 roku?

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost średnich wynagrodzeń w Polsce, co świadczy o dynamicznym rozwoju rynku pracy. Najlepiej opłacane stanowiska znajdziesz w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w stolicach województw. Sprawdź, ile można...

Softswiss, międzynarodowa firma posiadająca biura w...

SOFTSWISS, globalny ekspert technologiczny, który rozwija duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabył znaczące udziały w Ously Games GmbH. Firma ta jest siłą napędową szybko rozwijającego się europejskiego projektu rozrywki...

25% polskich pracodawców osiągnęło równość płci w...

40% firm znad Wisły mówi o tym, że jest coraz bliżej osiągnięcia pełnej równości płci, a 25% już to zrobiło. Z drugiej strony, 11% polskich pracodawców przyznaje, że daleko im do pełnego parytetu, natomiast 21% z nich deklaruje, że...